اتاق فرار، تجربه یک سناریوی جنایی در دنیای واقعی + معرفی بهترین اتاق فرار های تهران آدرس | allescape

این مجموعه در کنار اتاق فرار پنهان شده در سایه، اتاق فرار قرارداد را نیز دارد که در واقع ادامه داستان اتاق فرار اول است. قاسم که قصد راه اندازی یک اتاق فرار تهران در یکی از محله های قدیمی این شهر را داشت، بالاخره موفق به انجام آن شد. قاسم از مغازه داران قدیمی محله بوده و به همین علت، همکاران او قصد دارند این اتاق فرار تهران را برای یک بار هم که شده تجربه کنند.

اسکیپ روم وی آی پی

اولین موضوعی که در شروع داستان توجه شما و دوستانتان را به خودش جلب می‌کند فضای نوستالژیک با دکوری خاص است که کاملا تهران دهه 1340 را برای شما شبیه سازی می‌کند. این دکور شامل وسایل اتاق، موسیقی محیطی و انواع و اقسام وسایل مرموزی است که حس کنجکاوی هر کسی را تحریک می‌کند و داستان را برای ما عمیق‌تر روایت می‌کند. این اتاق فرار در شهر فیلادلفیا واقع شده و بسیار ترسناک است. گفته می‌شود که بازی در این اتاق فرار مانند کابوس بوده و اگر تا قبل از ورود رئیس از اتاق خارج نشوید تا آخر عمر درگیر کارهای خسته‌کننده‌ی دفتر خواهید بود. براساس آمار فقط ۲۰ درصد شرکت‌کنندگان موفق شدند تا به موقع از دفتر فرار کنند. برای موفق شدن در این اتاق فرار باید سریع و هوشمندانه عمل کنید و ذهن خود را با محیط سازگار کنید.

اتاق فرار، تجربه یک سناریوی جنایی در دنیای واقعی + معرفی بهترین اتاق فرار های تهران آدرس | allescape اگر یک سناریو به خوبی طراحی شده باشد، قطعا از آن لذت خواهید برد. سناریو‌های قوی را می‌توانید با توجه به نظرات دیگران پیدا کنید. بهتر است یک سناریو با طراحی قوی و تو در تو را انتخاب کنید تا شما را به اوج هیجان برساند. شما باید راز این قتل را کشف کرده و در کنارش از دست این قاتل بی‌رحم هم فرار کنید. برای این بازی که قرار است مو به تنتان سیخ کند باید ۴ تا ۷ نفر باشید و ۷۰ دقیقه وقت دارید. سناریوی اتاق فرار راز به این صورت است که شما و دوستانتان باید راز یک قتل خانوادگی که ۱۰ سال پیش اتفاق افتاده را به کمک یک وکیل حل کنید.

اتاق فرار طاق خونی

این مجموعه دارای ۴ اتاق کینه، بازگشت آنابل، ماماچه و تا سپیده دم است. در حال حاضر اتاق‌های کینه و بازگشت آنابل مدتی است غیرفعال هستند و بازگشایی مجدد آن‌ها ترسناکترین اسکیپ روم تهران مشخص نیست. اتاق ماماچه در حال حاضر فعال است و تا سپیده دم نیز به‌زودی به بازی‌ها افزوده می‌شود.

  • شما در این شرایط باید سعی کنید بدون اینکه آسیبی ببینید، سرنخی برای پیدا شدن این نوزاد به دست آورید.
  • در حال حاضر در مناطق مختلف شهر دارای شعبه های متعددی بوده و در مجموع ۱۸ اتاق فرار با ژانرهای ترسناک و دلره آور و ماجراجویانه را ارائه داده است.
  • تجربه هیجان و ترس در یک تفریح دست جمعی افراد زیادی را به این اتاق ها می کشاند و لذت بسیار زیادی همراه با هیجان برایشان به همراه دارد .
  • محیط این اتاق فرار بسیار سرگرم‌کننده است و برای تمامی گروه‌های سنی جذاب خواهد بود.
  • در این صورت ویروس لاس پلاگاس به آن ها تزریق شده و آن ها را بسیار وحشی می کند.
این مجموعه در حال حاضر یک اتاق فعال دارد که همان اتاق فرار معروف توهم است. این اتاق فرار با ژانر ترسناک و دلهره‌آور‌، یکی از خاص‌ترین اتاق فرارهای تهران است. یکی از بزرگ‌ترین اتاق فرارهای تهران، مجموعه اتاق فرار مرکز بازی‌های فکری brain game center است که تنها نماینده رسمی برین گیم در ایران است. این مجموعه ۶ اتاق فرار موزه، مالیخولیا، جنون زندان، گمشدگان، دور دنیا در۶۰ دقیقه و هفت را دارد که هرکدام ژانر متفاوتی دارند. در این مقاله می‌خواهیم راجع به بهترین اتاق فرارهای تهران صحبت کنیم و مجموعه‌های مختلف فعال در این زمینه را معرفی کنیم.

اتاق فرار The Mr. X Mystery House در چین