آموزش کامل صرافی کوکوین kucoin برای معامله ارزهای دیجیتال والکس

آموزش کامل صرافی کوکوین kucoin برای معامله ارزهای دیجیتال والکس

سلام رضای عزیز؛ این پارامتر مربوط به مقدار سود از هر شبکه یا گرید ربات می‌شود و پارامتری تاثیرگذار در استراتژی شما نیست. سلام هادی عزیز؛ در حال حاضر این ربات تنها امکان معامله بر روی یک ارز مشخص را دارد. سلام دوست عزیز؛ عبارت Grid تنها اشاره به نوع معاملات ربات دارد. APR به معنای سود سالیانه است و Current Profits نیز سود فعلی شما را نشان می‌دهد. اگر اینتروال (فاصله زمانی) ما روی 12 ساعت تنظیم شده باشد، فرض کنیم در 12 ساعت آینده، BTC افزایش می‌یابد، در حالی که ETH کاهش خواهد یافت.

  • هر بار که دوست شما سفارش را با کد اختصاصی تکمیل می‌کند تا 20 توکن پاداش می‌گیرید.
  • این طیف گسترده شامل ارزهای معروف مانند بیت کوین و اتریوم نیز می‌باشد.
  • در صفحه وب ربات تریدر کوکوین، روی ‘Create Bot’ کلیک کنید تا یک ربات معاملاتی کلاسیک راه‌اندازی شود.
  • این صرافی ارز دیجیتال اختصاصی خود به نام Kucoin Token را دارد که می‌توان با خرید آن در کارمزد صرفه‌جویی کرد.
  • از میان صرافی‌های قابل اعتماد، بهتر است علاوه بر بررسی امکانات و ویژگی‌های صرافی، شرایط و نیازهای کاربر را هم در نظر گرفت.
  • در این برنامه به ازای هر هزار KSC که در کیف پول خود داشته باشید یک درصد تخفیف می‌گیرید.

قبل از اینکه هر کاری برای شروع استفاده از صرافی کوکوین، باید بدونین که از کجا شروع کنین و برای استفاده از این صرافی و فعالیت در این پلتفرم باید چه مراحلی رو طی کنین. برای اینکه بتونین خرید و فروش های خودتون رو در این صرافی انجام بدین، باید ابتدا با این صرافی آشنا بشین و آموزش های لازم رو فرا بگیرین. همچنین همونطور که گفتیم، باید برای اینکه بتونین از این صرافی استفاده کنین، باید ابتدا در این صرافی ثبت نام بکنین. یکی از بهترین روش ها برای بررسی کلی یه صرافی، استفاده از سایت رسمی کوین مارکت کپ هست. به این ترتیب با توجه به رتبه بندی این سایت امتیاز کلی این صرافی برابر با 7.6 هست و در زمان نوشتناین مقاله در رتبه پنجم قرار داره.

کیف پول تراست

بالاتر هم اشاره کردیم که صرافی کوکوین مکانیزم سطح‌بندی دارد که با افزایش حجم معاملات و افزایش میزان دارایی رمزارز KCS؛ می‌توانید در سطح بالاتری از کاربری قرار بگیرید و صرافی به شما تخفیف دهد. تقریباً همه چیز هنگام خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی کوکوین وجود دارد. خرید و فروش و تبدیل ارز دیجیتال در صرافی کوکوین ساده است، در این مقاله نحوه انجام سفارشات در صرافی کوکوین را به صورت تصویری به… اگر با بازار ارزهای دیجیتال آشنایی زیادی ندارید و می‌خواهید رمزارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم را بخرید، بهتر است که از خدمات صرافی‌های ایرانی یا خارجی مانند Coinbase استفاده کنید. خانواده بیتستان با ارائه خدمات ۲۴ ساعته خرید و فروش و پشتیبانی، در تلاش است تا تجربه‌ای لذت‌بخش و مطمئن از سرمایه‌گذاری بر روی رمزارزها، برای کاربران ایرانی فراهم آورد.

  • صرافی کوکوین برای ایرانیان به دلیل امکان ورود ایمیل مشکل احراز هویت ندارد به این دلیل که میتوانید به راحتی با ایمیل ثبت نام کنید.
  • جالب اینجاست که صرافی KUCOIN نیز مثل بقیه صرافی ها امکانات و ویژگی های زیادی داره و از خیلی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کنه.
  • این اندیکاتور روی تمامی تایم فریم ها سیگنال لانگ و شورت با دقت بالا می ده و چندین واگرایی داره از این اندیکاتور می تونید روی تمامی ارز های دیجیتال و بازار های فارکس و …
  • در نهایت روی گزینه Submit کلیک کنید تا این لایه امنیتی با موفقیت برای شما فعال شود.
  • امکان تغییر حالت به معاملات مارجین (دریافت وام چند برابر سرمایه برای ترید) و معاملات فیوچرز (استفاده از اهرم‌های بالا) در این بخش وجود دارد.

کوکوین ، یک صرافی ارز دیجیتال است که جزو برترین های این رسته قرار دارد. این پلتفرم معاملاتی، امکان خرید، فروش و مبادله ارزهای دیجیتال را برای کاربران سراسر جهان فراهم می کند. کوکوین علاوه بر گزینه‌ های معاملاتی پایه، معاملات آتی و معاملات همتا به همتا را نیز ارائه می ‌دهد. کاربران این صرافی می توانند برای به دست آوردن جوایز، ارز دیجیتال خود را به اشتراک بگذارند یا قرض دهند.

چرا تعداد میلیاردرهای رمزارزی در حال افزایش است؟

با توجه به اینکه خود KCS عملکرد پیچیده‌ای ندارد پس انتظار چندانی برای توسعه در بلاک چین یا پروتکل آن وجود ندارد. از این رو، هیچ مخزن عمومی گیت‌هابی GitHub برای جمع‌آوری اطلاعات وجود ندارد. مهمترین پیشرفت از دیدگاه هولدرها و سرمایه‌گذاران این توکن، رشد صرافی پشت پروژه است. همینطور کادر جستجو رو در سمت راست صفحه میبینید که در صورتی که بخواید ارز مورد نظرتون رو پیدا کنید از این قسمت میتونید استفاده کنید.

  • این گروه صرفا برای تحلیل های آموزشی و معرفی فرصت های معاملاتی ایجاد شده است و هیچ گونه مسولیتی در سود یا زیان شما ندارد.
  • که روش اول کاربردی برای کاربران ایرانی ندارد پس از توضیح آن صرف نظر کرده و به روش دوم میپردازیم.
  • در سطح 1 هر روز بیشتر از 500 هزار تومان نمی‌توانید حساب خود را شارژ کنید.
  • در مرحله بعد وارد برنامه Google Authenticator در گوشی خود شوید و کد QR موجود در صفحه را اسکن کنید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد exchange کوکوین لطفا از صفحه ما بخواهید.