آموزش قدم به قدم و تصویری ثبت نام در صرافی کوکوین kucoin

کارمزد کوکوین مانند بایننس در سطوح مختلف کاربری متفاوت است. به‌عنوان مثال، افرادی که حجم معاملات ماهانه‌شان به زیر ۵۰ بیت کوین می‌رسد، برای هر معامله ۰.۱٪ از مبلغ معامله را پرداخت می‌کنند. معمولاً کاربران در این صرافی حساب خود را با بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری شارژ می‌کنند و سپس با تبدیل آن به ارز دیجیتال دیگر ترید می‌کنند. اگر قصد افتتاح حساب کاربری در صرافی کوکوین را دارید، کافی است پس از تغییر آی پی با استفاده از ابزارهایی مانند وی پی ان و یا وی پی اس، راهنمای گام به گام زیر را دنبال کنید. اگر موقع برداشت هر کدام از رمزهای امنیتی را بیشتر از 3 بار اشتباه وارد کنید حسابتون بصورت موقت مسدود میشه. توجه داشته باشید اگر کدها را دوباره اشتباه وارد کنید حسابتون مسدود میشه و باید از طریق پشتیبانی صرافی و تایید هویت اقدام به رفع مشکل کنید.

در بخش دیگری نیز پشتیبان این صرافی اعلام کرد که ما برای ایرانیان محدودیت KYC یا همان Know your Customer داریم و ایرانیان نمی‌توانند احراز هویت کنند. اما مشکلی برای معامله معمولی آن‌ها بدون احراز هویت وجود ندارد. لطفا نظرات و تجربیات خود را در خصوص صرافی کوکوین در این صفحه با سایر کاربران به اشتراک گذارید. و در قسمت Tether Address، آدرس کیف پول تتر خود(یک رشته از حروف و اعداد انگلیسی) را می بینم. از نوار بالای صفحه وبسایت کوکوین، گزینه ی Assests (دارایی ها) را انتخاب میکنم.

ثبت سفارش در صرافی کوکوین

آموزش قدم به قدم و تصویری ثبت نام در صرافی کوکوین kucoin همین موضوع باعث شده است که کاربران ایرانی نتوانند به صورت آزاد در هر یک از صرافی های خارجی سرمایه گذاری کنند و یا اقدام به فروش بیت کوین ها، تترها، ترون ها و … به همین منظور دو راه کلی برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال برای ایرانیان وجود دارد. پس از ممنوعیت کاربان ایرانی توسط بایننس، برخی از معامله گران ایرانی که به دنبال درآمد دلاری هستند، به کار با صرافی کوکوین روی آورده اند. بنابراین آموزش ثبت نام در کوکوین، مبحثی است که کاربران باید به آن توجه نمایند. زیرا عضویت کاربران ایرانی در این صرافی با مشکلاتی همراه است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نحوه ثبت نام در کوکوین ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

در مجموع می‌توان گفت کوکوین، با بهره‌گیری از رابط کاربری آسان علاوه بر معامله‌گران حرفه‌ای برای استفاده کاربران تازه‌وارد نیز مناسب است. طبق آمار امروزه از هر 4 کاربر بازار ارزهای دیجیتالی یک نفر در صرافی کوکوین فعالیت می‌کند. در صورت شرکت در دوره آموزش رمز ارز و آشنایی با این بازار، نحوه ثبت نام و ترید در این صرافی را به سادگی آموزش می بینید. در این راستا، از آنجائی که تعداد زیادی از معامله گران ایرانی در این صرافی فعالیت دارند، ما در این مطلب به طور کامل به بررسی آموزش ثبت نام و ساخت حساب در صرافی کوکوین kucoin پرداختیم. پس از ایجاد تحریمات و مشکلات احراز هویت در بایننس، بسیاری از معامله گران ایرانی، صرافی کوکوین را جایگزین اصلی آن انتخاب کردند.

کوکوین معمولاً هرچند وقت یکبار سود پرداخت می‌کند؟

صرافی کوکوین در سال 2017 توکن بومی به نام KCS را به عنوان یک توکن ERC-20 در شبکه اتریوم منتشر کرد. صرافی کوکوین ازجمله صرافی های معتبر در جهان‌ است که ارز های دیجیتال بسیار زیادی را پشتیبانی می کند. در زمان نگارش این مقاله (۲۰ نوامبر ۲۰۲۱) صرافی kucoin ۹۱۵ ارز دیجیتال را پشتبانی کرده و این ۹۱۵ ارز قابل خرید ، معامله و سرمایه گذاری می باشد. این صرافی به دلیل پشتیبانی از بسیاری از ارز های دیجیتال و نیز خرید ارز های تازه متولد شده مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کرده است.

چگونه در صرافی کوکوین، ارز دیجیتال بخریم؟

بعد از انجام این مراحل، بر روی گزینه‌ی “terms of use” کلیک کرده و پس از مشاهده تمام قوانین و شرایط استفاده از این صرافی در صورت موافقت، تیک را فعال کرده و به ادامه مراحل ثبت نام می‌پردازید. ابتدا از طریق داشبورد بالای صفحه اصلی پنل کاربری خود؛ بر روی گزینه “Finance” رفته و سپس گزینه “Pool-X Earn” را انتخاب کنید. طیف وسیعی از رمزارزهای محبوب و قابل اعتماد صنعت ارزهای دیجیتال در این صرافی پشتیبانی می‌شوند. سپس مانند مراحل قبل، کدی که به ایمیل شما ارسال می شود را وارد نمایید. در صفحه بعدی، یک کد ۵ رقمی را به عنوان پسوورد معاملات وارد کنید و در نهایت روی Confirm بزنید.

در ادامه یک کد اختصاصی برای شما در نرم‌افزار Google Authenticator برای صرافی کوکوین ارائه می‌شود. این کد را در کادر مشخص شده در اپلیکیشن کوکوین وارد کنید. در ادامه هر بار که قصد ورود به حساب کاربی خود در کوکوین را دارید، باید کد ارائه شده در نرم‌افزار Google Authenticator را نیز وارد کنید. این سوال یکی از متداول ترین سوالاتی است که توسط بسیاری از افراد مطرح می شود، به همین دلیل ما قصد داریم آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین را به صورت گام به گام در اختیار شما قرار دهیم. کاربران برای خرید از صرافی کوکوین باید حساب خود با هر ارز دیجیتالی را شارژ کنند، سپس با تبدیل کردن آن به ارز دیجیتال دیگر، معامله/ترید می‌کنند.

پس از آن در قسمت بالای صفحه گزینه “Withdraw” را پیدا و انتخاب کنید. در قسمت بالا سمت راست صفحه گزینه Asset”” را پیدا کرده و برروی آن کلیک کنید. این بدان معناست که بابت واریز معاملات مربوطه؛ یک پنی هم از کاربران دریافت نمی‌شود.