آزمون دولینگو Duolingo چیست؟ نحوه ثبت نام آزمون دولینگو در ایران + هزینه آن در سال 2023 مرکز مشاوره آویژه | iranbritish

این در حالی است که داوطلب هر زمان که اراده کند می‌تواند بدون محدودیت در دولینگو شرکت کند. آیلتس تهران اولین مرکز رسمی برگزاری آزمون در ایران با بیش از 28 سال سابقه آماده ارائه خدمات آزمون، آموزشی و مشاوره به داوطلبان می باشد. این روزها به خاطر مشکلات مربوط به کرونا تعدادی زیادی از مراکز مجاز به برگزاری آزمونهای کامپیوتری مانند آیلتس، تافل نیستند.

نمونه سوالات آزمون دولیگو

فرد در طول برگزاری آزمون باید گوش خود را در معرض دید قرار دهد و استفاده از کلاه یا پوشیدن پوششی که گوش‌ها را مخفی کند مجاز نیست. این کتاب توسط انتشارات کمریج منتشر شده و بهترین گزینه برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی به طور خود آموز و تقویت دانش زبان می باشد. اگر در هر سطحی از زبان هستید، می توانید با استفاده از این کتاب به آسان ترین روش گرامر زبان انگلیسی را فرا بگیرید. کتاب Grammar in use دارای سه سطح مقدماتی یا Beginner، متوسط یا Intermediate و پیشرفته یا Advanced است.

  • اگر هر یک از قوانین آزمون زبان انگلیسی دولینگو را نقض کنید، دولینگو مجاز است بدون بازپرداخت هزیمه آزمون، نتیجه آزمون شما را تایید نکند یا نتایج آزمون‌­های قبلی را بی اعتبار سازد.
  • البته نیازی نیست که زمان آزمون را همان موقع که هزینه آزمون را پرداخت می‌کنید، مشخص کنید.
  • این کتاب که حاوی کلمات پایه ای و کاربردی است یک منبع مفید جهت تقویت زبان و شرکت در آزمون دولینگو می باشد.
  • مشاهده‌ی وضعیت و سطح پیشرفتهمچنین قابلیت‌های دیگری چون آزمون آنلاین زبان انگلیسی، Duolingo برای مدارس و…
  • و اگر سوالی را اشتباه پاسخ دهید، سوالات بعدی شما ساده تر خواهند شد تا اینکه مجددا بتوانید به آنها پاسخ درست دهید.
  • دانشگاه های بسیار زیادی آزمون زبان دولینگو را معتبر می دانند و دقیقا به همین دلیل است که این آزمون به یک آزمون بین المللی تبدیل شده است.
آزمون دولینگو Duolingo چیست؟ نحوه ثبت نام آزمون دولینگو در ایران + هزینه آن در سال 2023 مرکز مشاوره آویژه | iranbritish بنابر اطلاعات وب سایت رسمی Duolingo، این آزمون از بخش نوشتاری رایتینگ و مصاحبه ویدیویی تشکیل می‌شود که در زمان اشتراک گذاری نتایج با دانشگاه، مدنظر دپارتمان پذیرش قرار می‌گیرد. نمونه سوالات دولینگو رایگان است و شما می توانید به طور نامحدود در آن شرکت کرده و از آن استفاده کنید. زمانی که این نمونه سوالات را انجام می دهید، نتیجه آزمون میانگین نمره و امتیازتان را به شما نشان می‌دهد. در پایان آزمون دولینگو، یک مصاحبه ویدیویی از متقاضی گرفته می شود که در آن فرد شرکت کننده باید از بین دو عنوانی که به وی داده می شود صحبت کرده و در مورد آن بنویسد. برای این‌که بتوانید به‌خوبی به سؤالات این بخش پاسخ دهید، بهتر است کتاب‌ها و مقالات غیرداستانی بخوانید. این بخش شامل متن‌های تاریخی و ادبی است و به همین دلیل کسانی که زبان مادری آن‌ها انگلیسی نیست، در درک مفهوم کلی آن و تشخیص کلمات جاافتاده دچار مشکل می‌شوند.

آزمون دولینگو در کدام دانشگاه ها مورد پذیرش است؟

جهت موفقیت در بخش اسپیکینگ نیز میتوانید از کتاب اسپیکینگ معمارزاده استفاده کنید چرا که این کتاب داری تاپیک های زیادی ( پارت ۲ آزمون آیلتس) می باشد که به شما قدرت توصیف زیادی می دهد. با شخص دیگری‌ صحبت نکنید (استفاده از تلفن یا گوشی موبایل غیرمجاز می باشد). اتصال به اینتزنت قابل اطمینان که در طول مدت زمان آزمون قطع نشود. جهت ارتباط با واحد آموزش مجازی روی کارشناس مربوطه کلیک نمایید.

در صفحه نمایش داده شده بر روی گزینه Sign Up کلیک کرده و اقدام به بارگذاری اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام در سایت می­کنیم. در صورت قطع شدن اینترنت یا وجود مشکل در سایت، امکان شرکت مجدد در آزمون به صورت رایگان وجود دارد. برای اینکه آماده نوشتن در مورد موضوعات مختلف باشید، باید مهارت‌های نوشتاری خود را تقویت کنید. با وجود نماد اعتماد زرین پال در وب سایت ایران دولینگو ،با اطمینان از طریق یکی از درگاههای بانکهای معتبر و عضو شتاب کشور پرداخت کنید. بیش از ۸۰۰ دانشگاه و مراکز معتبر در دنیا که نتیجه آزمون Duolingo English Test را میپزیرند را در این اینجا میتوانید مشاهده کنید. همچنین جهت دانلود نرم افزار دولینگو می توانید به این لینک مراجعه کنید.

آیا آزمون دولینگو برای مهاجرت کاری و تحصیلی قابل ارائه است؟