تراویس هانتر، یک گیرنده دو طرفه و یک دفاع دفاعی برای ک،ادو و یکی از سه ستاره روی جلد کالج فوتبال 25، هنگامی که از او پرسیده شد نظرش در مورد این همه نمایش و هیجان در بازی چیست، برای بسیاری از بازیکنان صحبت کرد. که هفته گذشته EA Sports او را برای بازی در استودیوی خود در اورلاندو، فلوریدا دعوت کرد.
نظر شما در مورد Folsom Field چیست؟ آیا صدای مخاطب ی،ان است؟ شما هم همین حس را داشتید؟ چه برسد به اینکه رالفی بوفالو تمام شود? هانتر پاسخ نسبتاً جالب، اما با این وجود درست داشت.
او شانه هایش را بالا انداخت: «من فقط سعی می کردم بفهمم چگونه بازی کنم.
به سادگی تمام سنت و شکوهی را که EA Sports برای نزدیک به سه سال ساخته بود، صرف کرد و زمان زیادی را صرف بازاریابی کرد تا طرفداران را به بازی ویدیویی فوتبال تیم اول در بیش از یک دهه جذب کند.
و این کاملاً خوب است. من احساسات او را تکرار خواهم کرد. به همان اندازه که کمی هیاهو جذاب است – و در یک بازی با 134 کالج، هزاران کالج وجود دارد – برای هر ،ی که هر گونه انتقاد پرشور از زندگی دانشگاهی را ارائه می کند، این بازی مانند همه بازی های ویدیویی با کیفیتی که انجام می دهد زندگی می کند یا می میرد. انجام دادن. و بعد از چند ساعت بازی، با اطمینان میتوانم بگویم که ارزشمند و متمایز از پسر عموی Madden NFL خود خواهد بود، حتی اگر برخی از ،اصر اصلی گیمپلی را که نسخه حرفهای فوتبال در یک ماه بعد از آن عرضه میشود، قرض بگیرد. .
برای شروع، بازیکنان کتابهای زیادی را دریافت میکنند که رویکرد تجربی فوتبال تیمی را در بازی مدل میکند. گزینه سه گانه ک،یک با پایه های مدرنی مانند شبکه گزینه های طول، (یا آهسته) Wake Forest و همچنین مز،فات معمول در دادگاه های گسترده می پیوندد.
همه اینها توسط یک موتور گیمپلی پشتیب، میشود که در زمینهسازی رفتار دویدن هوشمندتر است و به کاربران این امکان را میدهد تا حرکات سریعتر و برشهای ضد انسداد را بدون اعمال حرکات خاصی روی دکمه صورت یا چوب سمت راست انجام دهند. رفتار دویدن متنی – برای مثال، “لاغر شدن” هنگام عبور از وسط خط درگیری – در درجه اول برای حرکت رو به جلو اعمال می شود. حرکت جانبی، مانند ضربه زدن و چرخش، هنوز به عهده کاربر است که بتواند مهاجم را جعلی کند و به راه خود ادامه دهد.
بهترین مثالی که می توانم در مورد این موضوع بزنم این است که من به طور تصادفی در یکی از سه بازی اولم یک پونت مع، صدا زدم و از دیدن افزایش 8 یاردی در بازی ناپاک شگفت زده شدم. بازیهای آهسته در حال توسعه، به خصوص در پشت خط کشمکش، مدتهاست که در بازیهای بازیکن در مقابل پردازنده مانند Madden NFL، که موتور اصلی گیمپلی را با College Football 25 مش، است، نقطه ضعف بوده است. حتی میدانستم چه اتفاقی میافتد، نه اینکه به دفاع از هوش مصنوعی اشاره کنیم، من همچنان با دویدن از پوشش گذشته و انتخاب مسیر مستقیم پس از رسیدن به انتها، ایالت کارولینای شمالی را برای 15 یارد ناراحت کردم. برو ایالت!
این من را به دومین نکته من می رساند: بازیکنان Madden NFL کاملاً با بازی غلت زدن بی دلیل آشنا هستند، جایی که یک نفر از پهلو ضربه می خورد، حرکت آنها متوقف می شود، آنها در یک ،میشن طول، و غیرقابل بازیابی تلو تلو می خوردند، و در حالی که ظاهراً هنوز در جریان هستند. پاهای آنها و قادر به ریکاوری هستند، آنها به اندازه کافی کند هستند تا شخص دیگری از خط دفاع وارد شود و کار را به راحتی تمام کند، گویی باید در همان نقطه ای که مصدوم شده بود با او برخورد می شد.
این ،وماً در کالج فوتبال 25 صدق نمی کند. اگر می خواهید یک دونده را از بازی بیرون بیاورید، باید او را به میدان برس،د، زیرا ریکاوری و تداوم از هر چیزی غیر از تکل کامل و کامل اکنون با موتور جدید قابل اجرا است. این در حال بازی است – و زم، که بعداً به Madden NFL 25 برسیم، بیشتر از آن در معرض دید قرار خواهد گرفت. اما برای نسخه ای از فوتبال که با گزینه run همراه است، این بسیار مهم خواهد بود.
البته، اجرا بستگی به این دارد که بازیکن چقدر دفاع را بخواند، چه موقعیتهایی به یک نتیجه بازی متعهد میشوند و چگونه پس از انجام این کار به نتیجه دیگر تغییر میکنند. از NCAA Football 14 بیش از یک دهه پیش، من یک بازی سه گزینه ای واقعی را انجام نداده ام، چه رسد به اینکه جذب پاس دادن در آن شده باشم، فقط به این دلیل که NFL آن سبک فوتبال را بازی نمی کند.
کالج فوتبال 25 از جایی شروع می شود که NCAA 14 متوقف شد
College Football 25 عمدتاً توسط دو حالت در حال انجام آشنا برای بازیکنان سری قدیمی NCAA پشتیب، میشود: Dynasty، حرفه مربیگری همه جانبه، و Road to Glory، حالت تک نفره شبیه به Madden's Superstar.
بازیکنان سری اصلی فوتبال NCAA همه چیز را عمدتاً دست نخورده با Dynasty پیدا میکنند، هم از نظر توانایی تغییر چینش کنفرانس قبل از شروع بازی، و هم از نظر سفر «تمرینات دور» در آن، که سعی در تقلید از نیروهای واقعی دارد. در مورد مربی، که مدارس خود را ، میکنند – چه به این دلیل که آنها خوب هستند و برنامههای بزرگتری آنها را انتخاب میکنند، یا به این دلیل که انتظارات را ناکام میگذارند و توسط دفتر دوومید، ا،اج میشوند.
تفاوت در College Football 25 این است که مربیان باید مانند مربیان در زندگی واقعی “پرتال انتقال” را مدیریت کنند. این به م،ای راضی نگه داشتن ستاره ها یا ،ید آنها در بازار آزاد است. این یک چین و چروک اضافی به سیستم مدیریت پرسنل منحصربهفرد میافزاید – سیستمی که بر اساس انتخاب تیم توسط بازیکنان هوش مصنوعی است، نه اینکه تیم آنها را انتخاب کند. مربیان موظف خواهند بود به بازیکنان ستاره قول بدهند تا آنها را راضی نگه دارند. اگر آنها نتوانند به این وعده ها عمل کنند – به خصوص اگر صحبت از زمان بازی باشد – به احتمال زیاد آنها را ، خواهند کرد.
نقل و انتقالات مدرسه برای بازیکنان در Road to Glory در دسترس خواهد بود، حالت حرفه ای تک نفره که در آن بازیکن یک فوق ستاره می سازد و دستاوردها را برای او فهرست می کند. عامل محدود کننده وجود “اعتماد به مربی” است، مفهومی که از فرانچایز منقرض شده فوتبال NCAA وام گرفته شده است. Coach Trust چندین کار را انجام می دهد، از ایجاد “نبرد مکان” برای شروع در نقش شما، علیه هوش مصنوعی. از آنجا، کتاب بازی باز میشود و امکان فراخو، نمایشهای بیشتری از آن، یا شنیدن آن برای نمایشهای مختلف در خط حمله وجود دارد. جابجایی مدارس به ناچار اعتماد سنج مربی را بازنش، می کند و بازیکنان را مجبور می کند برای بازگشت به زمین بیشتر تلاش کنند.
بازیکن، که در Road To Glory ایجاد میشوند، مانند بازی NCAA Football 14، از مرحله پلیآف دبیرستان عبور نخواهند کرد. با این حال، ابزار TeamBuilder مبتنی بر وب که از این بخش از حالت پشتیب، میکند، باز خواهد گشت و به بازیکنان اجازه میدهد یک FCS (بخش سابق) ایجاد کنند. ) I-AA)، تیم های ساختگی، و تیم های دیگر، و آنها را به رده های بزرگ فوتبال کالج بیاورید.
“IQ پردیس” چیست؟
کالج فوتبال 25 یک مأموریت خدمات هواداران را آغاز می کند که در تلاش برای حضور در تمام 134 دانشگاهی است که در زیربخش Football Bowl طبقه بندی 1-A NCAA شرکت می کنند – اساساً هر مدرسه در لیگ برتر فوتبال. هوش پردیس یک فلسفه است، بیش از یک سیستم یا مجموعه ای از دارایی ها. اساساً، اگر مدرسه شما در پلی آف فوتبال کالج دسته اول بازی می کند، می تو،د انتظار داشته باشید که آهنگ مبارزه آن را بشنوید، سنت های آن را ببینید و حداقل استادیوم خانگی خود را ببینید.
از آنجا، کمی پیچیده تر می شود. برخی مدارس روزهای خاصی دارند، مانند ایالت پن، که هر دو سالن استادیوم بیور را پوشش می دهد. برخی دیگر بازیهای خانگی را به بخش هماهنگ میکنند و به هواداران توصیه میکنند بسته به اینکه در کدام بخش مینشینند، رنگهای متناوب بپوشند. این به همراه هر لباس و کلاه ایمنی جایگزینی که تیم ها برای چنین بازی هایی استفاده می کنند، در بازی منع، خواهد شد.
ضریب هوشی پردیس در جشنهای قبل از بازی نیز مشهود است، مانند تمام شدن رالفی بوفالو (که در بالا ذکر شد) اما همچنین بازیکنان در فلوریدا و کالج بوستون که قبل از ورود به زمین، توتمهای مدرسهشان را میمالند، یا کلمسون پس از لمس هوارد راک از تپه پایین میدوید. .
راب جونز، مدیر تولید ارشد بازی، گفت که تیم توسعه College Football 25 ارائه همه این ویژگی های عمیقا شخصی را یک ماموریت ویژه در نظر گرفت.
او گفت: «اگر تیمی مانند Insomniac که مرد ،کبوتی 2 را میسازد، میتواند کل شهر نیویورک را بازسازی کند و به شما این حس را بدهد که دارید در نیویورک قدم میزنید، پس چرا ما نمیتو،م صادقانه هر مدرسه را تکرار کنیم. بنابراین مردم می توانند احساس کنند که ما آنها را می شناسیم و به همان اندازه که به مدرسه خود اهمیت می دهیم به مدرسه آنها نیز اهمیت می دهیم، اینطور نیست؟
منبع: https://readwrite.com/ea-sports-college-football-25-preview-teams-modes-players/