سالن های زنجیره ای 2.2 میلیارد دلار هزینه خواهند کرد تا شما را به سینما بکشانند

سالن های زنجیره ای 2.2 میلیارد دلار هزینه خواهند کرد تا شما را به سینما بکشانند

بزرگ‌ترین سالن‌های زنجیره‌ای در ایالات متحده و کانادا به امید جذب افراد بیشتری برای تماشای فیلم در خارج از خانه‌هایشان، ارتقای عمده‌ای را در سالن‌های سینما انجام می‌دهند. با توجه به متنوعشرکت‌های فیلم قصد دارند تا ۲.۲ میلیارد دلار برای ارتقای ۲۱۰۰۰ صفحه نمایش در سه سال آینده هزینه کنند – حتی فعالیت‌هایی را که تماشاگران می‌توانند انجام دهند، مانند پیله‌بال و زیپ لاین، اضافه کنند. مایکل اوریلی، رئیس و مدیر عامل انجمن ملی صاحبان تئاتر (ناتو)، به این نشریه گفت که صنعت احساس می‌کند «به گوشه‌ای برگشته است» و «مخاطبان در حال بازگشت به تئاتر هستند». با این حال، آنها باید بیشتر تلاش کنند تا تجربه مش، سینمایی را لذت بخش تر کنند.

مردم در طول سال‌های گذشته عادت کرده‌اند تا فیلم‌هایی را که به صورت آنلاین منتشر می‌شوند، تماشا کنند. به ،وان مثال، درآمد با، آفیس داخلی ایالات متحده در سال جاری نسبت به سال گذشته بیش از 10 درصد کاهش داشته است. متنوع AMC، Regal Cinemas، Cinemark، Cineplex، Marcus Theaters، B&B Theaters، Harkins Theatres و Santikos Entertainment می گویند که در حال سرمایه گذاری برای بهبود امکانات خود هستند.

انتظار می‌رود که شرکت‌ها بودجه خود را صرف ارتقای پروژکتورهای لیزری و سیستم‌های صوتی و همچنین نصب صندلی راحت‌تر، تهویه مطبوع بهتر، روشنایی و فرش کنند. و بله، آنها در حال اضافه ، جاذبه های جدید مانند زمین های ترشی بال، پاساژها، زیپ لاین ها و سالن های بولینگ هستند که می تواند م،ای سینما رفتن را تغییر دهد. در تصویر بالا زمین پیکل بال در سینما تئاتر B&B است. اوریلی گفت: “این سرمایه گذاری در منابع، گام بعدی در تعهد مداوم صنعت ما برای اطمینان از اینکه رفتن به تئاتر برای نسل های آینده یک تجربه منحصر به فرد و ویژه است.” اینکه آیا این استراتژی جواب می‌دهد یا خیر، باید دید، اما تمایل این شرکت‌ها برای هزینه در مجموع 2.2 میلیارد دلار برای ارتقاء نشان می‌دهد که آنها حداقل در موقعیت بهتری نسبت به زمان اوج همه‌گیری هستند.

منبع: https://www.engadget.com/entertainment/tv-movies/theater-chains-will-spend-22-billlion-to-lure-you-back-to-the-movies-140054935.html?src=rss