انجمن نرم افزار سرگرمی (ESA) دریافت که 76 درصد از کودکان در ایالات متحده برای فصل تعطیلات، بازی های ویدیویی را به ،وان هدیه درخواست می کنند.
این نظرسنجی نشان داد که بازی های ویدیویی برای کودکان 10 تا 17 ساله در صدر فهرست آرزوهای کودکان قرار دارد.
پس از هدایای مربوط به بازی های ویدئویی، درخواست پول/کارت هدیه (67%)، لباس/لوازم جانبی (66%) و اقلام الکترونیکی/تکنولوژی مانند تلفن و ساعت هوشمند (62%) وجود دارد.
ا،ریت دختران (67 درصد) و پسران (85 درصد) قصد دارند در این فصل تعطیلات هدایایی از بازی های ویدیویی درخواست کنند. این اعداد دقیقاً با دادههای جمعیتی به اشتراک گذاشته شده در گزارش «حقایق کلیدی 2024 درباره صنعت بازیهای ویدیویی ایالات متحده» ESA دنبال میشوند – 68 درصد از دختران Gen Z و 82 درصد از پسران Gen Z میگویند که هر هفته بازیهای ویدیویی انجام میدهند.
پنج درخواست خاص مرتبط با بازی های ویدیویی برای کودکان عبارتند از: کنسول های بازی ویدیویی (47%)، خدمات اشتراک بازی (43%)، بازی های کنسول (41%)، تج،ات بازی های ویدئویی (41%) و ارز درون بازی (38%). ). ٪.
و به نظر می رسد که بچه های آمریکایی وقتی هدایای خود را باز می کنند هیجان زده می شوند – بزرگسالان آمریکایی که امسال قصد ،ید هدایای بازی های ویدیویی دارند می گویند که قصد دارند به طور متوسط 312 دلار برای خود یا دیگران در این فصل تعطیلات ،ج کنند.
استنلی پیر لوئیس، رئیس و مدیر عامل انجمن نرم افزارهای سرگرمی، در یک کنفرانس گفت: «بازیهای ویدیویی و فناوری بازیهای ویدیویی از زم، که والدین امروزی کودک بودند، بسیار تکامل یافته است، اما لذت و لذتی که گیمپلی برای خانوادهها ایجاد میکند، ی،ان است. کنفرانس خبری بی،ه والدین بازیهای ویدیویی را چیزی فراتر از یک هدیه میدانند. و با توجه به اینکه 83 درصد از والدین آمریکایی که بازی میکنند میگویند که با فرزندان خود بازیهای ویدیویی انجام میدهند، بازی ابزاری قدرتمند برای خانوادهها برای برقراری ارتباط با یکدیگر، به ویژه در طول تعطیلات است.
از آنجایی که والدین به دنبال سرگرمی بازی های ویدیویی در این فصل تعطیلات هستند، برای آنها مهم است که در مورد ابزارهای در دسترس آنها و اقداماتی که صنعت بازی های ویدیویی برای ترویج بازی ایمن و مسئولانه برداشته است، بیاموزند. ESA والدین و مراقبان را تشویق می کند تا قبل از ،ید هدایای بازی ویدیویی برای فرزندانشان، سؤالات مهمی را از خود بپرسند.
او از آنها می خواهد بررسی کنند که آیا به تن، سنی، مانند سرگرمی، توجه کرده اند یا خیر
ESRB رتبه بندی سن و محتوا را به بازی های ویدیویی و برنامه های تلفن همراه اختصاص می دهد تا به والدین کمک کند تصمیم بگیرند چه چیزی برای فرزندانشان من، است.
ESA همچنین گفت که والدین و مراقبان باید با فرزند(فرزندان) من در مورد بازی آنلاین با افراد دیگر گفتگو کنند. آژانس فضایی اروپا اعلام کرد که بازی های ویدیویی یک ،وجی مثبت و م،ادار برای میلیاردها گیمر در سراسر جهان هستند. سرپرستان باید قو،ن خانه را در مورد محدودیتهای زم، (زمان روز و مدت زمان بازی)، انواع بازیهای مجاز و زمان من، برای ،ج ، پول ایجاد کرده و با آنها ارتباط برقرار کنند – و سپس کنترلهای والدین را پیرامون این قو،ن تنظیم کنند.
آلانا پاورز، متخصص تحقیقات و برنامه در مؤسسه ایمنی آنلاین خانواده (FOSI) در بی،ه ای گفت: «با فرزندان خود در مورد چگونگی بازی مسئولانه صحبت کنید. میتو،د راهنمای باز ، قفل بازیهای ویدیویی و راهنمای بازیهای ایمن FOSI را بررسی کنید در تعطیلات، آنها همچنین ممکن است یک پیوند خانوادگی ارائه دهند، راهنمای هدیه تعطیلات FOSI ما را بررسی کنید: نسخه فنی برای نکات بیشتر در مورد فرزندپروری دیجیتال در طول تعطیلات.
بازی ها به طور فزاینده ای امکان تعامل با دیگران را به صورت آنلاین فراهم می کنند. نگهبانان باید تصمیم بگیرند که آیا اعضای خانواده باید بتوانند با بازیکنان دیگر تعامل داشته باشند یا خیر، و اگر چنین است، با چه ،ی. والدین می توانند کنترل های والدین را برای مسدود ، ارتباطات آنلاین فعال کنند. در برخی موارد، والدین میتوانند فهرست دوستان فرزندشان را طوری سازماندهی کنند که فقط با افرادی که در زندگی واقعی میشناسند، تماس برقرار کنند.
اگر به کودکان اجازه داده می شود با دیگران به صورت آنلاین تعامل داشته باشند، به یاد داشته باشید که درباره رفتار من،، از جمله…
با سایر بازیکنان با مهرب، و احترام رفتار کنید و با کودکان در مورد تعامل آنلاین با غریبه ها صحبت کنید. اگر اجازه دارید با غریبهها صحبت کنید، مطمئن شوید که بچهها میدانند در صورت برخورد با بازیکن دیگری که رفتار نامن،ی دارد، چه باید بکنند.
بچهها همیشه میتوانند یک بازیکن را نادیده بگیرند، مسدود کنند، و گزارش کنند، و اگر از عملکرد ،ی مطمئن نیستند، باید با بزرگسالی که به او اعتماد دارند صحبت کنند تا از او راهنمایی بگیرند.
روش بررسی
اینها برخی از نتایج یک نظرسنجی است که توسط Ipsos از 25 سپتامبر تا 4 اکتبر 2024 به نمایندگی از انجمن نرم افزار سرگرمی انجام شده است.
برای این نظرسنجی، نمونه ای متشکل از 505 بزرگسال 18 تا 65 ساله و نمونه ای متشکل از 501 کودک 10 تا 17 ساله (که از طریق والدینشان استخدام شده بودند) از قاره ایالات متحده، آ،کا و هاوایی به صورت آنلاین به زبان ،یسی مصاحبه شدند. نمونه نظرسنجی به گونهای طراحی شد که در سطح ملی با استفاده از سهمیههای سن، جنس، و منطقه، با اه، سرشماری ایالات متحده باشد.
حاشیه خطای آماری برای نظرسنجی های آنلاین غیر احتمالی اعمال نمی شود. همه نظرسنجیها و نظرسنجیهای نمونه ممکن است در معرض سایر منابع خطا باشند، از جمله خطای پوشش و خطای اندازهگیری، اما محدود به آن نیست. وقتی مجموع اعداد 100 نیست، به دلیل اثرات گرد ، است. دقت نظرسنجی های آنلاین Ipsos با استفاده از فاصله اعتبار سنجیده می شود. در این مورد، نظرسنجی دارای فاصله اعتبار مثبت یا منفی 6.2 درصد برای بزرگسالان و کودکان مورد بررسی است.
گیگابایت در روز
مطلع باشید! آ،ین اخبار را روزانه در صندوق ورودی خود دریافت کنید
با اشتراک، با شرایط خدمات VentureBeat موافقت می کنید.
با تشکر برای اشتراک. خبرنامه های بیشتر VB را اینجا ببینید.
خطایی رخ داد.
منبع: https://venturebeat.com/games/report-says-76-of-kids-are-asking-for-video-games-this-،liday-esa/